14 Ocak 2011 Cuma

Gaylerden korkmak gerek

Bazenleri sokakta gördüğüm seksi bir erkekle kuytu bir yerde çılgınca sevişirken hayal ediyorum kendimi. Düzgün yüzü, orantılı kafası, giyimi, belki tüysüz koynu, belki kokusu, converse giymesi, kot pantolonunun üzerine tam oturması, masum bakması, yakışıklı olması ve pek çok şey beni tahrik ediyor. Kendimi onları saçlarından kavrayıp dudaklarına yapışırken ve arkalarına geçip ileri geri yaparken hayal ediyorum. Ve bütün bunların hepsi bir anlığına aklımdan geçiyor. Sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ediyorum.

Gaylerden korkun beyler ve bayanlar.

Çünkü her biri usta birer oyuncudur. Özellikle benim gibi gizli gayler. Renk vermemek için her şeyi yaparlar. Bütün bu cinsel uyarılara ve tahriklere rağmen bu saydığım adamların hiçbirine bir kez bile dönüp bakmadan yoluma gidebilirim. Çünkü dirayetliyim.

Bu yüzden çoğu gayin sağlıklı bir ilişkisi yok. Rol yapmaya o kadar çok alışmışlar ki, sevgililerine de rol yapmaya başlıyorlar. Zamanla herkes birbirine karşı güvensiz oluyor. Çünkü her biri diğerinin kendisine oyun oynadığını düşünmeye başlıyor.

Biz erkekler her şeyden tahrik olabiliyoruz. O yüzden bir erkeği aldatmak bizim için en kolay şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder